/ Life of Sofie /

Sommar känsloor !

Igår så var det Torsdag, det var skönt för vi sluta tidigt. Sen efter det gick jag hem och slappa lite, sen kom Elin (ttypball.blogg.se) vi gick ut i det fina vädret och spela lite badminton, roligt som alltid. Sen efter det fika vi, efter det då kände jag mig för att ut och sprina och som sagt blev det som jag ville. Vi sprang ganska långt, sen när vi kom hem åt vi lite, gick ut och spelade lite mer badminton. Och sen gick vi till min pappa på hans jobb och frågade om vi skulle till Söder imorgon och hälsa på min faster, men min faster Anna skulle bort men vi ska dit ifl och fika och sen typ promenera på Stureplan och så blir det väl massor med shopping (pappa betalar såklart). Aja sen efter det gjorde vi några roliga filmer, tyvärr så tänker jag inte lägga in dom, för dom är så pinsamma! Men sen gick vi hem till mig och kolla på ngt program som heter MEDIUM, den var rätt bra, sen gick Elin och jag gick och la mig. Och nu är det soliga Fredag, det här kommer bli en lång och rolig dag (: Slänger upp sen dagens outfit. Men nu ska jag gå och bädda min säng, chiao <3
#1 / / George:

Världens Bästa Familjer (Estephan,Haglund,Stefan) André,Marilen,Caroline,Daniel,Pierre,Maria,George, Katia,Albert-Suzie,Hans,Gabriella,David,Sofie,-Stefan, Ester,Rebecca,Amanda,Peter, Och Alexander JAG ÄLSKAR HELA MIN FAMILJ!