/ Life of Sofie /

Onsdag 31 December 08| Nyår!

God morgon allesammans. Idag är det nyår! Så idag är det den sista dagen det är 2008, det har varit ett jättebra år. Tycker nästan att det ska bli sorgligt att det ska bli ett nytt år, men det ska bli ännu bättre än det här året. Tycker inte ni det kommer att kännas konstigt att säga att det är 2009 imorgon? Det tycker jag i alla fall!

Mina planer idag är att städa mitt rum, kolla på några O,C, avsnitt och kanske träffa någon. Sen ska jag fixa mig och så.. Vad ska ni hitta på idag? Fira med släkten, vänner eller kanske gå på någon stor nyårsfest? Vi ska i alla fall fira med våra vänner, mysigt tycker jag!

Imorgon hade jag tänkt att åka till stan igen, men det är stängd på grund av att det är nyårsdagen, så det får bli en annan dag. Jag ska till stan med Moa, någon dag och kolla på filmen Twilight och shoppa. Har en massa grejer som behövs köpa in och + att det är REA så då kan man köpa ännu mer grejer, haha!

Nej nu ska jag gå, hörs senare. Puss!