/ Life of Sofie /

Nyår!

Tjena alla läsare. Det här blir nog den sista inlägget för idag och det sista inlägget som skrivs 2008. Det kommer nog ta ett rätt bra tag innan jag kan fatta att det är 2008, tror inte ni det kommer bli så för er också? I alla fall, idag har inte mina planeringar följt det schema jag skulle ha idag. Skulle städat mitt rum, men det är ändå rätt städat. Jag städade innan jag åkte till Malmö och då gjorde jag rent mina speglar, dammsög och dammade. Så det behövs ändå inte, och O.C. sket sig också.

Jag var inne i centrum och köpte papper till min kalender, eftersom det blir ett nytt år som sagt. Efter så drog vi vidare lite in till stan, jag kollade på en mobil till mig. Jag får en ny mobil till Mars, längtar verkligen till det, Då får jag även ett nytt abonnemang, jag har just nu 3 bomben friends och det suger! När ni köper en mobil och ska välja ett abonnemang, ta då för fasiken inte 3! Så när jag tar ett nytt abonnemang i Mars, blir det comviq eftersom nästan alla mina kompisar har det, det blir i stort sett billigare för mig då. För jag slösar nästan 500 kr i månaden pågrund av att 3 suger men ändå, skäms på mig!

Har ni hört talas om Blondinbellas tävling? Ni vet den som hittar en bild på henne när hon är med i Let's Dance och skickar in den till henne kan bli länkad, Jag har hittat en bild på henne, så den har jag skickat till henne. Får väl se om man blir länkad, hoppas det i alla fall. Det kanske inte är så stor risk, men hoppas får jag väl göra.

Nej nu ska jag gå, hörs kanske senare eller om ett år. En massa pussar och ett Gott Nytt år!

 Bilden på Blondinbella, hoppas jag blir länkad!

#1 / / Liisa:

Svar: Jo visst :P