/ Life of Sofie /

Söndag 22 Juni 08| McDonald´s med Joakim, Philip & Nathalie

Tjena alla kära läsare, sitter vid Philips data nu med Joakim. Idag när jag vakna så gick jag ner och kolla på lite desperate housewives avsnitt, jag vet jag är en " desperate housewives nörd ". Efter det fixa jag mig, städade rummet och väntade på Nathalie. Innan hon skulle komma med Joakim, bad jag Nathalie säga till Joakim att ta med sig kepsen han köpte i Thailand, men nej han glömmer den?! När Nathalie kom gick vi till Philip och tog det lungt, vi spelade kort. Vi väntade på Joakims pappa, han skulle hämta oss, när han kom åkte vi till McDonald´s och åt. Vi var där i en timma, sen tog vi bussen hem. Vi gick till ICA och köpte lite godis, sen gick vi till Philip. Vi har spelat kort och haft kul. Nu händer det något riktigt konstigt som jag kan inte berätta om, men ni ska veta hur chockad jag är!

Nu ska jag dra, puss!
#1 / / joakim:

aooo philip och anthalie :P händer lite konstigt borta i sängen där :O

#2 / / Nathalie:

jag älskar m,cdonalds:D

fin blogg desing. :D