/ Kändisar /

31 Oktober


Rob Schneider  1963 - 45 år
Piper Perabo  1976 - 32 år
Monica Irimia  1982 - 26 år
Gabriela Irimia  1982 - 26 år
#1 / / jannica:

Hoppas du får en fin fredag :)

#2 / / Elin:

tack tack :D

du med!

#3 / / Hannah:

Jasså, brukar du läsa min blogg? :o ..?

#4 / / Matilda:

Tack! Du hade också en fin och stilren blogg :)

Hoppas du får en mysig Halloween!

kram

#5 / / stina:

lck:) ha en bra dag du med:)

#6 / / mia:

sv: det kanske jag kommer göra..

#7 / / Marie:

Jaa! :D Men det är inte mycket, bara lite.

Ha en toppendag du med!

#8 / / Alexandra:

SV: Tack OCH desamma! =)



Han på bilden börjar faktisk att åldras nu..;)

#9 / / anna:

tack detsamma! :)

#10 / / JOANNA:

sv: haha tack snygging, blir jätteglad;D

kram

#11 / / Janna:

ja, supermysigt! :) har du några planer för dagen?

desamma desamma!

kram :)

#12 / / Clara Sjögren ♥:

haha aa x""D



Tack detsamma ♥

#13 / / julie:

Tackdesamma :D

#14 / / Jenny:

Hejsan, det skulle vara jättekul om du gick in på min blogg och kommenterade lite och kanske ge lite tips om hur du gjorde din blogg så fin !

Min blogg: www.schoppinggiirl.blogg.se

#15 / / Sanna E:

hehe, ok :p



jag blev också sugen på bullar när jag såg bilden. dom såg riktigt goda o färska ut

#16 / / Kim Von J:

ska jobba i helgen :( sj?

#17 / / sofia:

detsamma!

#18 / / Ida Björck:

svar: tack :)

#19 / / Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

detsamma du =)

#20 / / Vivi:

okej ha det bra

#21 / / jenny:

sv: tack desamma :)

#22 / / Anonym:

TACK snälla, ha en bra fredag. Diggar din bakgrund

#23 / / jennica:

sv : aa du med, imån ska det festas för min del iaf =) .

#24 / / Cristel:

hihi jag vet! jobbigt..



ja detsamma!

ska ut på någon halloweenfest kanske ?

#25 / / Mimmi:

svar: vad härligt! :)

Tack, detsamma.

#26 / / lollo:

sv : Du med söt <3 // Louise

#27 / / Sofie:

OK, jag spelar fotboll nu=)

Du med!! Några förslag på vad man kan klä ut sig till?

#28 / / Maja:

tack :D

Hoppas din dag blir bra med!

#29 / / Angelica L:

Tack så mycket :D

Det får du med ha!

Kram

#30 / / Mikaela:

Hehe, skulle du inte sagt så till alla så ;)

#31 / / emmy:

sv; tack så mycket :)

#32 / / SARA SOLVIK:):

hoppas ni har det kul:)

tack:)

#33 / / Sanna:

Hehe okej

Detsamma :)

#34 / / malin:

sv. ja visst är den snygg!

tack desamma :) ska du också klä ut dej? :)

kram

#35 / / hannie:

ha en trevlig halloween du med =)

#36 / / Bea :):

svar : jo et är bara bra med mig :) gör du idag då?

#37 / / Jennifer och Linnéa:

Svar: Tack ska du ha! :) du med :)

#38 / / IZZAH SVARAR:

kul att du gilla min blogg :D

tack ska du ha va råligt åh höra :D

#39 / / Cajsa:

hehe men det låter bra det! :D

Ha en underbar halloween! :D

xx Cajsa

#40 / / josefine:

ja det är jättesvårt :s aa tack, dessamma !

#41 / / andrea ♥:

han är grym! :)

#42 / / hihi =):

tack du med

#43 / / S O F I A:

sv: tack ha en bra halloween-helg du oxå!

#44 / / ❤DENISE DORNELL❤:

detsamma:)!

#45 / / josefine:

Tackk detsamma =D.

din blogg är ju jättefin!!

#46 / / josse =):

Snygg blogg! =)

#47 / / Filippa:

åh så bra! desamma hörru.

<3

#48 / / Rano:

Sv ; Åh tack så mycket! :) ,

jätte fin blogg! , ha det bäst!

#49 / / matilda:

Sv: Eller hur? =D Vem är han på bilden? Det såg ut som en som var med på Fringe igår....

#50 / / Johanna:

ja,jag ser gärna ut så :)

#51 / / SARA SOLVIK:):

tycker du att jag ska börja lotta ut designer ibland? :) behöver lite råd :)haha

#52 / / Anonym:

detsamma :D

#53 / / Isabelle:

vilken fin blogg!

#54 / / sandra:

sv; man tackar!