/ Life of Sofie /

Myskväll

Tjenare, har nyss kollat på ett O.C. avsnitt, alltid lika bra! Käkade popcorn och drack cola till det, gott! Innan hade jag handboll, ingen fys med, så det var hur skönt som helst! Ganska rolig träning idag. Nu ska jag kolla efter lite UGGS AUSTRALIA här på nätet, har tänkt och köpa två par, några jag känner har sånna och de säger att de är jättevarma och sköna, så det blir väl förhoppningsvis mitt nästa fynd. Imorgon får vi gäster, min farbor, hans tjej och min faster. Vi ska fira mig, lite länge sen jag fyllde år, men alltid bra med presenter, haha! Hoppas på pengar så jag kan köpa vad jag vill och att jag ska få mina skivor som jag ville ha när de var i Thailand. Juste, det är High School Musical 3 premiär på Onsdag! Ska höra med Stina om vi ska gå, Hannah, Dessan & Anchal ska också dit. Så vi kanske drar dit med dem. Det blev som sagt ingen bio idag med Stina, för vi orkade inte till slut och fick inte, buhuu. Men nu får ni ha det bra, hörs imorgon. PUSS!

#1 / / hannah:

vi ska in till stan så ni vet :P