/ Life of Sofie /

Måndag 29 September 08| Imorgon, imorgon, imorgon....

Hello allihop. Är rätt trött, har haft en låååång skoldag idag. Jag lovar, det kändes som varenda lektion var två timmar lååångt. Men jag klarade mig ur det i alla fall. Sista lektionen hade vi engelska och då var det en annan kille som var där som går i sexan, han ligger tydligen före de andra i hans klass på engelskan, tror det var så. Så han ska tydligen gå med oss på engelskalektionerna nu framöver. Hade tråkigt på engelska lektionen, vi satt bara snacka om imperfekt, verb och massa andra grejer. Nu är jag i alla fall hemma, min mamma är inte hemma såklart. När hon kommer måste jag bara åka till Väsby, måste köpa min andra O.C. säsong, för igår såg jag klart på första och jag tänker absolut inte vänta en vecka innan jag ska köpa den, det måste vara idag! Sen ska jag plugga lite franska, kanske går ut senare med någon. Som sagt rubriken står det imorgon, imorgon, imorgon, kan ni gissa vad? UGLY BETTY OCH DESPERATE HOUSEWIVES BÖRJAR! Jag är överlyckliiiiiiiiig! Jag har fått väntat så himla länge på mina älskade tv-program och nu ska det börja, i´m so happyyyyyy! Men ska gå nu, ha det bäst sötisar, puss!