/ Life of Sofie /

Heldag med Cornelia

Tjena. Kom precis ur duschen, jätteskönt att ta en lång dusch. Kanske inte så bra för miljön, men någon gång gör väl inget, hehe.

Idag har jag som sagt vart med Cornelia. Hon kom hit efter att hon hade käkat och då tittade vi på Flickan som lekte med elden. Hon tyckte att båda filmerna var rätt bra, så då är vi 2 om det. Tror nog nästan att alla som har sett filmerna tycker att dem är bra, eller?

 

Nu ska jag smörja in mig med bodylotion och sen ska jag sova. En lång och rolig dag väntar imorgon! Vi hörs imorgon, idag är det sista nästsista dagen på 2009. God natt ♥


Haha, Cornelias gigantiska näsborrar. Sexiiii!

Min heta kompis, haha sötnos =)

Jag kör Foki-stilen, haha!

BUSTED!

Haha ser helt drogad ut! Vi bjuder som tusan eller hur Cornelia? =)

#1 / / Cornelia:

hahahahahha omg.... xD <333