/ Life of Sofie /

Lördag 28 Februari 09| Sista dagen i älskade Malmö

Hej på er! Vad har ni haft för er idag då? Igår kväll var jag som sagt på restaurang med min kusin Caroline, hennes klasskamrater och hennes sköna lärare. Hade det riktigt trevligt och åt en god libanesisk buffé, mycket prat och skratt blev det. Efter det sov jag hos min kusin Cecilia, det blev inte mycket till umgänge eftersom båda var trötta, så vi la oss nästan på direkten när jag kom dit. Men imorse gick jag på loppis och det var inte kul, vi drog efter en halvtimma.. Då drog jag vidare till min kusin Cecilia, satt där och snackade. Vi mötte upp min andra kusin Caroline på ett köpcenter lite senare och käkade lunch på ett café. Pratade om allt mellan himmel och jord..

Nu är jag i alla fall hos min morbror, har ätit middag här och fikat. Trevligt, vi håller på och kollar på Melodifestivalen nu, eller inte jag, hehe. Sen sover jag hos min mormor med mina småkusiner, det blir mysigt. Imorgon åker jag som sagt hem, ska bli både kul och tråkigt. Har saknat min familj och mina vänner, men det ska bli tråkigt att lämna släkten. Men det kommer inte dröja innan vi åker hit igen, eftersom vi drar hit till påsk, eftersom då kommer min moster hit! Åååh, längtar redan! Nej, ska sluta dagdrömma nu, så hörs vi. Puss på er!



Ja, man var inte särskilt snabb med att fota maten. Men så såg maten ut, men det här var bara en 1/3 av maten som vi fick!

Caroline & hennes kompis Ivan.

Carolines sköna lärare & hennes kompis Jenny!