/ Life of Sofie /

Bäddat och klart!


Bytte till det här lakanet och jag älskar den verkligen!

Bäddat och klart!
#1 / / caroline:

åå tack detsamma!!! den blogg är också super fin!!! och vart har du köpt ditt överkast??



kram

#2 / / Trixie ♥:

Ja LÄTT! :)



Tack detsamma! :) Allt väl?

#3 / / tove:

sv; tack så mycket:)

#4 / / Jennifer:

aw tack sötnos :* Din med ju! Fint det blev i sängen :)

#5 / / rebecka:

sv: hehe tack så mycket , du med :) vart har du köpt överkastet och hur stort är det ? det var väldigt fint, har letat efter ett skit länge nu :P

#6 / / Ida:

Tack så mycket! :) Det värmer. Har du photoshop?

#7 / / hotnottie.blogg.se:

Sv: Tack så mycket :D

#8 / / Ida:

Okej då vet jag! :)

#9 / / caroline:

mys pys då köper jag en likadan;) ska vi följa varandras bloggar med bloglovin?

#10 / / matilda:

sv: tacket samma. du hade en jättesöt blogg :D.



visst är det skönt med favoritlakanet på plats?

#11 / / Rebecka:

sv: Okejdå , tack :D

#12 / / smonki by selma:

Fiiin blogg:)

#13 / / rita:

tack, vad glad jag blir! :D ♥

ställ gärna en fråga i min frågestund ^^

#14 / / lina:

=)

#15 / / Victoria:

att ha en fint bäddad säng gör det trevligare att gå och lägga sig tycker jag! :)

#16 / / rosha:

fiin blogg:) och skit fint med den bruna färgen !

#17 / / nnatha:

Hej!

Fin blogg, bevaka min med bloglovin, så

bevakar jag din! :)

Hoppas allt är bra?



nathalielantz