/ Life of Sofie /

Fredag 31 Juli 09| Blir inte så bra uppdatering de här dagarna!

Hej på er. Sitter här hemma hos Hannah, vi ska snart gå och käka pizza, det blir mys! Lite senare ska vi möta Isabella & Melissa, blir filmkväll hemma hos mig,  mysigt värre! Idag har jag inte gjort så mycket, städat hemma och rensat garaget lite grann. Snart ser garaget bra ut!

Som ni ser på rubriken kommer jag inte blogga så bra dessa dagar, eftersom mamma har tagit ifrån min bärbara data och jag får inte sitta på den stationära heller. Hon säger att jag får blogga hos kompisar helt enkelt, men det orkar jag inte. Varför jag gör det nu är för att säga att jag inte kan blogga bra fram till på Onsdag. Det är så det är..

Men nu ska jag börja knalla iväg till pizzerian med Hannah, ha det bäst! Puss ♥


Kolla vad jag hitta i garaget! Det här ska föreställa mig själv när jag gick på lekis, haha!

Vattenmelon är det godaste som finns på sommaren!