/ Life of Sofie /

Grillfest imorgon!

Hej igen! Sitter fortfarande hos Hannah men vi ska börja knalla oss hem till mig snart, ska ju kolla på film som sagt. Får se om Isabella & Melissa kommer, de är rätt sega. I alla fall, vi köpte en pizza och delade på den, orkade inte ens äta upp halva biten, hehe.

Men imorgon ska det bli jäkligt skoj! Men inte på dagen, för då måste man hjälpa till en massa inför kvällen. Vi ska ha grillfest, det blir kul. Får träffa mina sötnosar också, yeej! Blir väl en massa bilder från det som ni får se på senare om jag inte får blogga en snabbis imorgon.

Nej, nu måste vi gå om vi ska hinna med allt. Puss ♥

Bilder från idag, från Hannahs blogg.



Lille Snobben ♥

Haha, det ser helt sjukt ut! Men Snobben var där under (sitt favoritställe) och jag skulle hämta honom.

Puss på dig!

Puss från Hannah (hon är hans gudmor, haha!)

Hannah vid pizzerian, älska väskan!

Jag vid pizzerian, yyyeeeeah!

Pizza! Titta vad söt Hannah är, hon tände upp ljus, haha!