/ Life of Sofie /

Torsdag 30 Juli 09| Världens sämsta uppdatering..

Hej på er. Kom precis hem från stan, har vart där med mamma. Vi hämtade min mobil (den har vart på lagning) sen åkte vi till hennes kompis Jonas som hade förfest inför Pride. Det var jättekul och människorna där var snälla. Lite senare kom Andres Esteche, han är kompis till Jonas. Haha, han var helt galen men väldigt trevlig.

Igår så kunde jag inte skriva, hade tjafsat lite med mamma och då fick jag inte sitta vid datan. Men på morgonen åkte jag till IKEA med pappa och köpte en sänggavel, blev den andra, inte den som jag skrev att jag skulle köpa. Sen lite senare åkte jag in till stan med syster, vi käkade på Kungshallen sen såg vi på bio. Det blev Year One, en helt ny film. Den var riktigt rolig, ni som älskar Jack Black borde definitivt se den. När jag kom hem mötte jag Hannah och hon sov över här, mysmys.

Nej, nu ska jag möta Hannah och sen Isabella. Puss ♥


 Några killar vid baren.

En massa dricka!

De hade dukat upp fint.

Haha Andres var helt galen som sagt!

Jonas & jag =)

Jonas & Andres.

Jill & Malin.

Dem hade prytt med VODKA flaskor som hade regnbågens färger (Pride färger).