/ Life of Sofie /

Måndag 29 Juni 09| Hos twinsen i Nusnäs

Hej på er! Nu är jag framme i Nusnäs, Dalarna. Eller jag har vart här sen tjugo i 12. Gick upp vid 7 idag, sen drog jag & pappa till ICA för att köpa lite gott sen fortsatte vi till Uppsala där jag tog tåget till Nusnäs. Resan tog tre timmar och tio minuter, det gick väldigt fort!

När jag kom fram mötte de upp mig, sen drog vi till ICA Maxi och handlade lite mat och sånt. När vi kom fram till stugan packa jag upp och så tog vi ett dopp i sjön, sen har vi fikat, legat ute i solen och läst böcker och badat ännu mer. Snart kommer deras faster och deras kusin hit, vi kanske åker ut med deras båt som de köpte idag! Eller så badar vi igen, haha!

Men nu ska vi äta middag, vi hörs kanske senare. Puss ♥

Jag har glömt att fota vissa grejer, men det har Stina gjort så ska bara vänta tills hon har bloggat så får ni lite bilder =)


Lilla Moa i sängen och pysslar med sin mobil!

Man kan aldrig ha för mycket skor, eller hur? =)