/ Life of Sofie /

Våfflan

God kväll på er. Ska bara byta om sen blir det bums ner i säng, är så trött just nu. Har precis gjort klart några mattetal, så nu är jag av med det, skönt! Idag har det vart en lååång dag, men har haft det jätteroligt. Min syssling och hans flickvän kom imorse, vi fikade och pratade en massa. De ska kanske flytta till Uppsala och då träffas vi nog oftare, det vill säga om han kommer in på universitetet här i Uppsala, så det får man hoppas!

Lite senare kom Hannah och då cyklade vi till Desirées mormor för att hämta Hannahs cykel som hon hade lämnat kvar igår. Sen cyklade vi runt lite och tänkte på hur Anchal har det och hur mycket vi saknar henne, åååh fan Anchal. Varför? Men nej ska inte prata om det här nu, blir bara ledsen när jag tänker på det. När Hannah gick hem åt jag och senare åkte the hole family till Sigtuna och fikade på Våfflan, jag delade glass i hink med kusin och syster, riktigt gott!

Nu ska jag sova, imorgon blir det också en lång dag. Men ni får ha det så bra gullungar, så hörs vi imorgon. PUSS!


När Tomas och hans flickvän var här.

När vi var på Våfflan.