/ Life of Sofie /

Halloween

Tjeeeena på er. Alexandra drog nyss, vi hade en liten mysig filmkväll i mitt rum med chips, popcorn och cola. Vi såg filmen My Best Friends Girl. Vi hade tänkt att dra ut, men båda var för trötta så nepp, det blev inget. Innan det så var vi bara ute och pratade om allt, vi gick även hem till Cornelia en snabbis. Sen drog vi vidare till Mimi där hon, Desirée, Anchal & Hannah var. Vi stod och snackade lite med dem, sen var vi alla tvungna att gå.

Imorgon måste jag plugga! På morgonen måste jag göra klart mitt ena SO arbete som jag inte ens börjat med, HELPME! Sen måste jag & Alexandra göra klart ett annat SO arbete med som vi har skjutit fram med i flera veckor, våran SO lärare är så snäll (det här påverkar inte betyget!) men imorgon måste vi vara klara. DEADLINE!!! Så imorgon blir det inte bra uppdatering, men när jag är klar med båda arbetena kan jag skriva ett inlägg!

Men nu ska jag göra annat, hörs senare. Puss på er ♥

 


Rekomenderas!