/ Life of Sofie /

Torsdag 30 December 10| Nyår imorgon!

God kväll alla. Ska fortsätta spel lite The Sims 3, det är grymt roligt. Ni som inte har något liv eller inte har några vänner så kan jag rekommendera er The Sims 3 - Kvällsnöjen, haha. I alla fall, usel uppdatering idag. My bad as usual. Men man kan inte vara världens bästa bloggerska jämt och ständigt, tär på krafterna.

Idag har jag varit med min lilla Moa. Innan det så var jag på SATS med systeryster och tränade på så att kroppen fick jobba hårt. Sen var jag som sagt med Moa, roooligt som vanligt. Vi var först hemma hos henne sen drog vi till mig. Åt lite knäck (hi-hi), spelade lite The Sims och snackade. Hon drog vid halv 7 så efter det har jag bara tänkt på vad jag ska ha på mig på nyår. HAR INGEN J*VLA ANING! Jag hinner inte ens åka och shoppa, katastroooof! Får se hur jag gör, det blir bra i alla fall.

Orkar inte skriva mer, måste dra. Puss ♥

 


Förra nyår =)