/ Life of Sofie /

Dimanche

God morgon gott folk. Sovit gott? Det har jag minsann! Planerna idag är väl att träffa Emma, får se vad vi hittar på. Vi hittar alltid på galna idéer och ser alltid till att göra spontana saker ibland, så då blir livet alltid lite roligare och spännande, inte sant? =)

Brorsan åker även hem idag, kommer bli rätt tråkigt. Känns rätt tomt utan honom här hemma, fast ibland kan det vara skönt. Vi var/ är ibland som katt och hund och det är inte kul! Fast han kommer hem om 2 veckor då vi ska fira mamma så då ska jag ta tummen ur röven och hitta på saker med honom!

Nu ska jag väl kanske börja fixa mig? Fast antar att det inte är någon idé, Emma sover väl säkert, ska ringa henne och väcka henne med mina vackra sånger, hehe. Hörs sen, puss ♥

 


Lilla söta jag, hihi =)