/ Life of Sofie /

Söndag 31 Januari 10| Ingen skol-ångest idag!

Hejsan! Har suttit här ett tag och kollat på en massa gamla bilder, har fortfarande inte fått tillbaka min dator!! Börjar bli irriterad, men får inte bli det på min mamma för då får jag väl tillbaka den i sommar, haha. Men jag sov hos Emma från igår till idag. Vi hyrde Imagine That som jag sett förut och The Notebook som alla har pratat om men som jag aldrig sett. Imagine That var lika rolig som vanligt och The Notebook var väldigt sorglig men bra!

Lite senare kom några gäster hem till Emma så vi satt med dem till klockan 4, så jag var inte bara lite trött. Men Emma hade inga planer på att lägga sig så vi satt och snackade ett bra tag, men när Emma märkte att jag började mumla till alla svar så gick vi och la oss, hehe..

Idag ska jag i alla fall vara med Alexandra, men hon är hemma nu och skriver klart sin novell som jag blev klar med för längesen. Sen när hon kommer ska vi ut och träffa några killkompisar, det blir kul. Ska nog ta och dra härifrån nu, måste börja fixa mig. Sov med mitt smink därborta, inte bra. Puss ♥


Inget plugg imorgon, sköönt!