/ Life of Sofie /

Måndag 31 Maj 10| Sista dagen i Maj-månad

Hejsan hejsan allihopa. Vet att jag uppdaterar uselt, men man måste verkligen vara ute nu när det är så underbart väder. Så ja, ni kan nästan gissa vad jag har gjort idag. Hade skoldag som vanligt, hade brännboll på idrotten och det var riktigt roligt. Efter det hade vi bara några tråkiga lektioner, vi fick sluta klockan 12 och då gick jag hem till Emma. Vi satt och kollade på Valentine's Day, ganska krånglig men en bra film!

Lite senare drog vi ut, cyklade lite och sen satte vi oss ner och snacka och sen cykla vi lite igen och sen när vi blev trötta så satte vi oss igen, haha. Snart ska jag i alla fall äta sen ska jag titta på en film som heter "Underbara älskade" som vi såg i Fredags på svenskan men aldrig hann se klart. Sen ikväll kommer min syster hem från London, yeeeeej!

Hörs kanske senare, puss ♥