/ Life of Sofie /

Söndag 31 Oktober| Halloween!

God förmiddag alla. Har ni ställt tillbaka klockan en timma? Vi har fått lite mer tid idag, c00lt. Jag vaknade klockan 9 imorse och då hade jag glömt bort att inatt skulle man ställa tillbaka klockan, så klockan var egentligen 8, hmm, trevligt trevligt. Så jag nördade Sims medans alla sov. När mina ögon blev som fyrkanter sov jag lite, höhö!

Igårkväll spenderades med min lilla Alexandra. Vi hyrde The Killers, grym film och smaskade samtidigt på den nya Marabou chokladen. Gillade den inte, vit choklad är inte min grej.

Idag ska jag vara med Stina, Theresa & Desirée. Det ska bli kul, känns som evigheter sen. Blir nog riktigt roligt med dessa ganla tjejer. Nu orkar jag inte skriva mer, bjuder på en gullig bild från igår när mammas kompis barn hade klätt ut sig och frågade: "Bus eller godis?"