/ Life of Sofie /

Måndag 31 Januari 11| Studiedag!

Hallå allihopa. Kom precis hem från Valvet, var där och lunchade med älsklingen Claudia. Gissa vad det blev för maträtt? Currypasta, haha. Det är så förbaskat gott. Men det var jättekul att få träffa killarna, har saknat dem! Får åka dit lite oftare =)

Helt sjukt hur mycket jag har gråtit dem här senaste dagarna, till bara filmer också! Igår såg jag på Blood Diamonds på 3:an som var fruktansvärt sorglig. När man fick se hur dem lärde små barn att gå runt och skjuta oskyldiga människor och hur dem lärde dem att röka på osv.. Det är sjukt att sådant här händer i världen runtomkring!!! Det här händer på riktigt och det är därför jag blev så förvånad över att jag började gråta, gråter mer till fantasy-filmer, men min tårkanal tycker väl om att arbeta så nu får jag gråta till vanliga filmer, haha nejdå. Men ni som inte sett den borde verkligen se den. Och idag såg jag klart på Harry Potter och dödsrelikerna. När Dobby dör, fy vad jag grät. Satt och grät i flera minuter och bara satt och hucklade. Tack och lov för att pappa inte kom in, han hade undrat vad fan jag höll på med, äh jag är bara känslig =) Jag snor ett citat från Facebook som stämmer in här:" J.K. Rowling, I was fine when you said that Harry's parents were dead. Fine, when you killed Sirius. Okay, when you killed Hedwig and Mad-Eye. A little mad when you killed Dumbledore. BUT YOU CROSSED THE LINE BY KILLING DOBBY!!!!!!!"

 

Nu orkar jag inte skriva mer, skriver sen. Puss ♥


Min söta älskling som inte ville vara med på bild =(

Maaaat ♥

#1 / / lisa:

nej det är inte så dyrt jag hade skrivit fel haha de va verkligen inte 2500 utan 1250 <3