/ Utomlands /

I San Francisco

Heej allesammans. Sitter i min kusins lagenhet pa hennes Apple dator, hur jobbigt som helst att anvanda den! Jag som langtade att komma hit bara for att kunna blogga och lagga in bilder men jag har ingen aning om hur man for over bilder till datorn, nastan helt omojligt...

Men i alla fall, San Francisco ar ascoolt. Igar var vi i Santa Cruz, vi kakade pa en restaurang som heter The dolphin, sen strosade vi omkring pa stranden, spelade lite flipperspel och andra sorters spel, det var jattemysigt. Nar vi kom hem var klockan runt 10 och jag la mig nastan en timma efter, var helt slutkord.

Idag ska vi till Turlock, dar min moster och hennes man bor. Ska bli jatteroligt att fa traffa min kusin Johnny ocksa, har inte sett honom pa 3 ar!! Vet ni vad jag ska saga till honom? Sahar ska jag saga: "Johnny, la gente esta muy loca?" och da kommer han formodligen svara sahar (eftersom han inte har hort den!): "What the fuck?". Haha, onsketankande. Men det hade varit ganska roligt va?

Aja, hoppas min mosters dator inte ar en apple, tror inte det i alla fall, vuxna orkar inte med avancerade datorer, haha. Puss pa er ♥