/ Hiss & Diss /

Hiss & Diss


Lov - Vet inte hur många gånger jag har hissat lov, men man mår alltid så bra då. Livet är på topp då!

Lykke Li -
Jag är helt kär i den där kvinnans röst. Det är som Lil Waynes röst, den är väldigt speciell, ensam i sitt slag. Men jag har alltid fallit för unika personer =)

Tjejer som väntar med sex - Det tycker jag är väääldigt bra. Jag känner några som är 17-18 år som inte har haft det. Nu måste ni tro att dem är skitfula, men tro mig, det är dem absolut inte, hur fina som helst. Dem går ut och klubbar, killarna flörtar och bjuder på drinkar, försöker att få dem. Jag tycker inte att man ska ha det med vem som helst, inte första gången i alla fall men att sen ligga med vem som helst är en annan femma. De väntar på den rätta och det är bra. Kände att jag var tvungen att skriva det här, har velat ett bra tag nu, he he.


Tjejer som har leggins med magtröja - Nejnejnejnej, det är fel. Jag tycker att båda två plaggen är väldigt snygga, för sig. Men att blanda ihop dem är en dålig kombination. Regeln för leggins är, täck alltid rumpan! När man har magtröja tycker jag att man ska ha shorts/jeans, då blir det riktigt snyggt, men annars så är det åter nejnejnejnej!

Svårigheter i livet - Snälla Gud, finns det något som man kan göra för att skicka iväg dem och be dem att aldrig komma tillbaks? För det tär på ens krafter otroligt hårt, men jag försöker tänka positivt, alla går igenom något svårt i livet.

Emma är bortrest - Okej, att vara utan sin bästavän i nästan 2 veckor är svårt. Snart är hon hemma och då ska jag krama och pussa sönder henne, ta igen all tid som hon varit borta. Okej okej, en vecka kvar!!!