/ Life of Sofie /

Onsdag 30 Mars 11| Tandställningen på..

Hej alla. Väntar på att maten ska bli klar så passar på att blogga lite, he he. Ganska händelserik dag idag eller? Borde inte blogga om den här dagen, ingen speciell dag i mitt liv. NOT. 30 Mars kommer definitivt vara en dag att minnas i mitt liv. Dagen då processen på mitt komplex började. Klockan 10 imorse var jag i Sollentuna med pappsen och väntade på att få gå in och börja med alltihop.

När jag kom in var vi tvungna att ta lite bilder, sen fick jag rengöra min mun (?) sen började hon. Fick ligga helt still i en hel timma, så var ganska yr efteråt. Men det gjorde inte så ont som jag trodde att det skulle göra, fick bara äcklig vätska i munnen som man gärna kunde avstå från. Men tack och lov att det är över nu! Är som sagt glad över att få fina tänder, har haft otroligt mycket komplex över mina tänder men nu blir det fixat. Men som alltid, om man vill vara fin får man lida pin, so true.

Hade inte problem med att äta heller, ha ha. Fick chips och dipp av pappa, farsgubben tyckte synd om mig, fina pappa. Satt och åt det medans jag tittade på O.C., sen tittade Alexandra förbi, vi satt och pratade och tog det lugnt, efter det drog vi till SATS. Skäms över att jag inte tränat på nästan 2 veckor, mycket med skolan och så, men det måste ändras. När jag kom hem kom Emma hit också, spela lite kort (vår nya drog?) och åkte lite med moppen, akta er i trafiken för moppeligisterna Sofie & Emma, ha ha.

Nu orkar jag inte skriva mer, hörs senare. Puss ♥