/ Life of Sofie /

DÄR ÄR JU MIN SON!!!

I Måndags på svenskan fick vi se en liten kortfilm som handlade om en gåta vi skulle lista ut. Det gick till såhär, en pojke och hans pappa var på en lekplats och när de skulle gå över en väg kommer en bil i jättehög hastighet och kör på dem båda, pappan dör omedelbart medans sonen får åka fort till sjukhuset. Väl på plats bestämmer de sig för att de måste operera honom. När han opereras säger kirurgen: "Men det där är ju min son!", sen slutar det i den händelsen. Sen fortsätter den där folk på Plattan får svara på den gåtan, vissa trodde att han var bög och hade en man som blev en andra pappa för sonen. Så vem var den här kirurgen? Joo, svar: hans mamma! Sen fortsätter filmen och då berättar intervjuaren för folket som gissade, många dog av skratt och undrade hur de kunde vara så dumma, ganska rolig, men jag har inte kommit till saken. Så jag skrev på vår grupp på Facebook: "DÄR ÄR JU MIN SON!" och då blev det kommentarer i överflöd. Där det bl.a stod grattis till mig & Mustafa, grattis till vår nya bebis som ska komma och vad den ska heta. De skojar med mig & Mustafa rätt ofta, ha ha det är kul, men ibland får de se på arga Sofie, hi hi. Så i alla fall, Mustafa hade inte sett allt det här på Facebook för han var ute i uppehållsrummet så sen när lektionen börjar så går han in och då börjar ALLA att applådera. De visslar och skriker grattis, ha ha alltså det var så kul att jag nästan började gråta av skratt. Det var lite pinsamt men det var galet roligt, ville skriva det här i Måndags men då skulle nog det inlägget ta upp hela sidan, ha ha. Men nu vet ni! =)