/ Life of Sofie /

Fredag 30 September 11| Ett år kvar av min tandställning!

Hej allesammans. Hjälpte precis mamma med maten, ibland måste man hjälpa till här hemma, eller hur? Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Sov till halv 12 och tog tåget till Sollentuna vid halv 1. Skulle till tandläkaren för att fixa min båge, ha ha. Så när jag hade min tid vid 1 fixade dem det, tog väl 5 min så drog hem direkt efter. Träffade Theresa och hennes vän Ludvig också på tåget, så det var jätteroligt. Vi hade så roligt på tåget att både jag & Theresa grät av skratt. En tjej som satt med oss skrattade också, det var ganska roligt, ha ha! När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, duschade och träffade min älskling Alexandra en stund också!
Igår när jag gick ut med Lady så träffade jag Elias & Pierre så jag umgicks med dem. Ringde dit Moa också så hon kom efter ett tag. Vid 2 kom även Stina & Desirée, så vi blev värsta stora gänget, ha ha. Jag, Moa, Stina & Desirée drog hem vid 4 till mig och då kom även tre efterlängtade brudar och joinade oss. Nämligen Rita, Bella & Amanda. Vi hade mysigt!
Senare på kvällen gick jag & Bella och åt på kina restaurang, vi fick en riktig bitter servitris, irriterande som f*n. Tänker absolut inte dra dit igen! Efter det åkte vi till Rita, tittade på Friends with benefits igen, fast det blev nog mer snack. Men hade en rolig dag igår! Studiedagar i mitt ♥
Nu ska jag snart äta och sen ska jag möta Bella, ha en bra Fredagskväll sötnosar, sup inte bort era hjärnceller =) ♥
Puss!
Ha ha, fin bild jag gjorde på Photoshop förra veckan? Borde gjort den lite bättre, "färgat" mitt ansikte lite mer..