/ Life of Sofie /

Onsdag 28 September 11| Låååånghelg!

Hej sötnosar! Åt precis middag med min älskade familj, man ska aldrig underskatta sin familj! Jag kan berätta allt för dem, tro mig, mina vänner vet det, ha ha. Kanske jag berättar för mycket ibland, men jag är en sån person, om jag har något i huvudet kan jag inte gå runt och tänka på det, jag måste säga det till personen. Nu handlar det inte om hemligheter, utan vad jag själv gör/tycker och tänker osv.. Ibland är det som sagt bra och ibland lite mindre bra =)
Igår bloggade jag tyvärr inte, var bokstavligen hela dagen i Kista! Först hade jag skola, ämneshandledning, så det är ganska onödigt att vara i skolan, men det är bra att man går dit så att man gör klart sitt plugg, ifall man stannar hemma, då blir det ju bara "plugg". Men det var skönt så vi gjorde klart all plugg igår sen så drog jag & Alexandra till Ekilla en stund, saknar fortfarande den skolan. Men det är så sjukt, alla nya elever på skolan är så otroligt smååå. Jag kan inte tro att jag har varit så där liten, har jag?! Hehe, lite komiskt. Sen drog vi hem och väntade in Emma. Vid halv 3 åkte vi in till Kista. Vi shoppade och åt på McDonald's. Vid klockan 6 gick vi och såg Friends with benefits, riktigt bra film! Det är så kul att Justin Timberlake satsar på skådespelaryrket, han är riktigt bra! Sen är Mila Kunis så otrooooligt vacker! Det är taskigt att man kan vara så fin, ha ha. Efter filmen gick jag till Jackie för att få ett par nya Hunters, mina gick sönder efter andra gången, spännet gick sönder så jag lämnade tillbaka dem och fick ett par nya, det var grymt! Sen fick jag även en skokartong den här gången, det var bra! Kom hem vid halv 10 och då gick jag och la mig nästan direkt.
Idag har vi haft en ganska lång skoldag. Vi har haft Samhällskunskap, Engelska där vi redovisade om något australienskt/engelskt, lunch, Svenska där vi fick titta på en gammal men ganska rolig kortfilm baserad på en novell, matte och sist idrott. Fick reda på lunchen att vi hade teori på idrotten och inte skulle ha någon fysisk aktivitet, att jag hade glömt bort det!!! Jag som gick runt och kånkade på en asstor väska full med kläder, kul. Vi fick sluta 35 minuter tidigare på idrotten, jätteskönt!
Efter skolan har jag inte gjort så mycket, städat mitt rum och sådär. Tar det nog bara lugnt ikväll och kollar på någon film med syster, men nu är det äntligen låååånghelg! Ska bli så otroligt skönt. Ta hand om er nu sötnosar, puss ♥
Tråkig affisch..
Vackra Mila!