/ Inköp /

Min första aftonklänning! ♥

image description
Denna vackra skapelse blev min i förrgår! Jag visade den förra veckan på bloggen men då visste jag inte riktigt om jag ville ha den, men i tisdags var jag stensäker, den skulle jag ha och den blev min! Den här har tagits med min iPhone och då blir det inte lika bra kvalité som det blir med system/digitalkamera så när jag får hem den ska jag ta bättre bilder. Jag älskar färgen, "stenarna" och ryggen som är lite urringad. Den ska även sys in så den kommer sitta riktigt tajt, he he. Aftonklänningar är inte billigt, denna gick på 3300 kr. Jag tror att jag blir tvungen att bära den hela tiden senare, så mina föräldrar blir nöjda, he he. Nej men det gör jag gärna, älskar den! =) ♥
#1 / / p:

vilken butik i södertälje är den köpt i?? skit snygg