/ Life of Sofie /

Fredag 31 Augusti 12| Lång skoldag!

Hej sötisar! Kom precis ur duschen och nu sitter jag här. Men ska strax fixa mig och packa min väska, jag och Lina ska vara barnvakt idag och dessutom sova över, första gången jag är barnvakt, känns lite spännande he he. Jag känner ju mamman och barnen så det är skönt, så jag vet hur ungarna beter sig osv.. De heter Johan och Adrian och är sååå söta! Men det ska bli spännande som sagt! 
 
Igår bloggade jag inte men det var för att jag inte hann. Tidigt på morgonen igår kom min syster äntligen hem från New York, så som jag har saknat henne! Det var jättekul att träffa henne igen och hon berättade vad som hade hänt under veckorna och visade all sin shopping. Den kvinnan är galnare än vad jag är i shopping, helt sjukt vad mycket kläder hon hade med sig! Hon behöver lugnt inte shoppa på 1 år, ha ha! Fick även jättefina presenter av henne, tack än en gång! Efter det åkte jag till skolan och hade en mattelektion och sen var det slut för dagen.
 
När jag kom hem övningskörde jag med pappa och då fick Emma också följa med. Körde ganska långt igår, var jätteroligt! Fick motorstopp vid en rondell men det var inte så farligt, var inga bilar och sen var den ganska liten, hade fått panik annars, he he. Lite senare övningskörde Emma också så då följde jag också med henne, det var kul! Hon var duktig! 
 
Idag hade vi en lååååång skoldag. Började 10 som vanligt med idrott. Hatar fredagars schema, har det tänkt att vi ska gå runt svettiga och äckliga hela dagen i skolan? Hade vart så mycket bättre om vi hade idrott i slutet av dagen, aaah!!! Hoppas de ändras! Men vi körde beep-test på idrotten och sen fick vi köra massa roliga lekar och i slutet fick vi köra invandrarbandy, ha ha! Efter idrotten hade vi svenska, matte och sista lektionen fysik. Fysiken går så himla segt och det är i 2 timmar, hemskt!! Men vi fick sluta 45 min tidigare så det var ju snällt av vår kära tomte! 
 
Nej, nu måste jag börja röra på mig. Måste strax gå, kanske tar med mig datorn dit, vi får se! Puss ♥
 
Mina presenter! Blev så glad när hon gav mig Bazinga t-shirten, bästa!!
Emma övningskör =)