/ Life of Sofie /

Onsdag 29 Augusti 12| Imorgon kommer syster min hem!

Hej sötnosar! Sitter och lyssnar på Niggas in Paris just nu, ääääääääälskar den låten! Får mig alltid igång ha ha, synd att inte mina kusiner Daniel & André läser min blogg, de hade blivit galna av att läsa det här, de ääälskar hip hop och såklart Niggas in Paris, ha ha!
 
Idag hade vi en väldigt kort skoldag, riktigt skönt. Vi hade två engelska lektioner på morgonen, där har vi även fått en ny lärare, hon verkar riktigt duktig och snäll! Vi har fått jättemånga nya unga lärare, konstigt? Ha ha, nej modernare undervisning tack! Efter engelskan skulle vi egentligen haft webbprogrammering men eftersom att hela min klass var tvungna att lämna in våra datorer idag för att uppdatera datorn så hade vi ingen webbprogrammering och då fick vi flytta fram mentors tiden och sluta en timma tidigare, nice! När skolan slutade drog jag hem direkt och sen dess har jag inte gjort så mycket, kollat på filmen 21 Jump Street som var riktigt bra men annars inte så mycket. Får se vad jag hittar på senare!
 
Juste! I måndags övningskörde jag som sagt med pappa och det gick riktigt bra! Kom upp för första gången i 80 km/h!!! Har aldrig kört så snabbt förut (snabbt för mig!), har ju kommit upp i 60 km/h med moppen så det var ingenting när jag körde med bilen. Körde även på 5:ans växel, så nu har jag kört på alla växlar, ååh så stolt jag är över mig själv! Och det var 4:e gången jag körde med min pappa! Jag har kört 2 gånger innan med körskolelärare men har lärt mig mycket mer med pappa och sen känner jag mig mer tryggare med honom.
 
Igår gjorde jag inte så mycket, slutade väldigt sent i skolan. Slutade 17.00, älska tisdagar! Efter skolan var jag med Emma, vi tog det lugnt hemma hos henne och bara chillade! Gick även ut på promenad med hundarna och pratade om saker vi vill göra efter studenten, ååh vad kul det skulle vara om våra drömmar uppfylldes ♥ Då är det ingen skola som kallar på oss (jo okej, universitet men det får vänta 1 år!) och vi är fria utan föräldrar som kan neka oss, åååh vad jag längtar!
 
Nu ska jag gå, skriver senare! Puss sötnosar ♥
 
Lady igår på morgonen =)
Gömmer sig undan bordet hi hi..
Räkan gömmer sig för mig.
Världens sötaste hund idag! Sorgligt att det nästan alla bilder i det här inlägget är på henne. Kan se mig själv om 60 år, där sitter jag gammal och rutten med 20 hundrar omkring mig, ha ha!!