/ Elton gästbloggar /

Elton gästbloggar - PREMIÄR!!!!

Hej allesammans, jag är Sofies nya gästbloggare. Jag ser fram emot att blogga här, ska se till att ta er med storm =) Jag hoppas ni kommer uppskatta mina inlägg då jag lägger ner mycket tid på att göra er nöjda med mycket bilder och förklaringar. Om jag förstått rätt måste en ny bloggare berätta lite om sig själv innan man kan börja blogga på riktigt! Jag heter Elton och blir 1 år om 8 dagar, jag fyller alltså år den 10:e februari. Jag bor med min familj och min matte heter Emma. Jag är en väldigt social och glad hund och jag älskar att tortera Emma, särskilt att plåga henne med långa promenader och att bita sönder hennes Boomerang jacka. Det kan hända ibland att Emma flippar ur på mig, men det rör mig inte i ryggen, jag är G! Jag har även en broder som heter Elvis, om ni inte fattat mönstret så är vi döpta efter två artister, Elvis Presley och Elton John. Jag och Elvis brukar bråka ibland, men det är ju som sagt syskonkärlek. Jag tror faktiskt helt ärlig att Elvis inte tycker om mig, men det gör inget, jag tycker om honom!!! =) Jag har även en flickvän som heter Lady, det är rätt struligt mellan oss, tror jag blir singel snart då hon totalt rådissar mig.. Tjejer alltså... Så om ni är intresserade är det bara att höra av er, jag är som sagt väldigt snygg, good looking guy here =) På vardagarna är jag på jobbet, chillar med min kusin Jocke. Han är en Westie, han har väldigt snygg färg, han är vit, precis som jag =) Fast jag tror inte han gillar mig heller... Men som sagt, det gör inget, min kärlek räcker åt oss båda! Jag hoppas att ni fick en bra inblick i mitt liv och gillar det, fortsätt följ mig! Jag är en cool kille, så det kommer hända mycket saker som ni inte vill missa =) Lägger upp dagens outfit senare!


Hela Sveriges stolthet!