/ Life of Sofie /

Världens bästa vän blir 17!

Jag och älsklingen i 8:an, när jag alltid hade på mig den där jackan och Claudia sitt hårband.
 
Idag fyller världens raraste, underbaraste, trevligaste, lojalaste, ödmjukaste och vackraste människa 17 solvarv. I 4 år har jag känt den här människan, vi träffades en onsdag, den 20 augusti 2008, den dagen vi skulle börja i samma klass. Vi klickade direkt, vi var så lika varandra, både du och jag var högljudda, skämtade mycket och gillade att kaxa mot varandra. Jag visste direkt den dagen att vi skulle vara vänner livet ut. Man träffar inte många människor som man klickar direkt med men med dem som man gör det måste man ta vara på dem. Jag kommer aldrig lämna dig för något i hela världen, min fina Kladdkaka. Nästa år åker vi och några till N.Y. - drömmarnas stad och shoppar järnet och hittar rika män ;-) Jag älskar dig Claudia, föralltid vi ♥