/ Life of Sofie /

Fredag 30 Mars 12| Tandställning i 1 år!

Hej sötnosar! Skönt med helg, eller hur?! Den här helgen ser jag fram emot, idag kommer min morbror hit från Malmö, han ska på någon kirurg-kurs så han passar på att hälsa på! Även Paulinas familj kommer hit idag för att äta middag, så det ska bli trevligt! Imorgon kväll ska jag och min syster till Donna som blivit 20 år, men senare ska de ut och klubba så dår får jag åka hem, men då ska jag förmodligen träffa Emma som varit i Åre i snart en vecka, saknar henne som tusan! Bryr mig inte om klockan är 01.00, jag ska träffa henne ändå! Min lilla Emma ♥
Igår var jag hos tandläkaren. Gissa vad?! Den 22 maj tar jag bort tandställningen, yeeeeej! På tal om tandställning, så har jag haft min tandställning i 1 år nu! 30 mars 2011 satte jag på min fula räls, ha ha. Men det ska bli jätteskön att ta bort den, speciellt innan bröllopet och innan släktingarna från USA kommer. Då ska vi slipa tänderna och så ska jag "förstora" några tänder om jag fortfarande vill och ja... det kommer jag fortfarande att vilja! Ha ha.. Efter tandläkaren hann jag vara hemma en jättekort stund innan det var dags för MUF-möte. Vi hade inte så mycket att prata om, men vi bestämde vilka som skulle vara ansvariga för kampanjer, sociala medier, press osv.. Gissa vad jag ska ta hand om? Sociala medier såklart! Så jag ska börja blogga för MUF, he he. Sen nästa vecka ska jag, Mattias (ordförande) och Cindy (ledamot) gå på möte med kollektiv förbundet. Dags att göra något åt det i vår lilla håla! 20-21 april ska jag även på kryssning med Mattias, inom MUF såklart. Längesedan man åkte på kryssning, men det ska bli jätteroligt!
Idag har det varit en lugn dag. Försov mig imorse så missa Digitalt skapande, jävla idiot Sofie!!!!! Men jag kom i tid till engelskan i alla fall och sen sista lektionen var matte. Stannade kvar en liten stund efter skolan för att fixa sista intervjun men mamma behövde hjälp hemma så Lina & Alexandra skulle fixa det, så jag hoppas verkligen att de gör det nu!!! Men nu måste jag fortsätta hjälpa min mamma, skjut mig. Mina barn ska aldrig behöva hjälpa mig, ska skaffa en piga, ha ha. Hörs sen, puss ♥
Bilden som jag hade för ett år sedan, ha ha. Men snart åker skiten bort!!