/ Life of Sofie /

Tisdag 30 Oktober 12| Rubrik

Hej allihopa. What's up? Här händer det inget särskilt, väntar på att maten ska bli klar. Annars har jag varit med Bella och Alexandra hela dagen, riktigt mysigt. Vi har varit här hos mig och bara tagit det lugnt och snackat. Husmor Sofie bjöd även dem på chokladbollar som jag bakade imorse, det är riktigt mysigt att baka! Men jag vill baka andra grejer, inte bara kladdkaka, chokladbollar, scones osv.. Lite mer komplicerade saker, som tårtor, men det tar så lång tid =( Måste finna orken! 
 
Efter middagen får jag se vad jag hittar på, har inte bestämt mig än vad jag ska göra. Men jag vill göra något roligt men det verkar som att alla mina vänner är så otaggade, riktigt tråkigt. Någon som vill bli min nya vän och partaja varje kväll? Nej men seriöst, hör av er till mig på Facebook asap!!!! Ha ha ;-) 
 
Nu ska jag göra något annat, skriver sen. Puss ♥
 
Bildbrist så ni får kolla på mina vackra skor istället ;-)