/ Life of Sofie /

Torsdag 29 Augusti 13| 9 dagar kvar - ensiffriga dagar börjar nu!

Hej allesammans. Kom precis hem från skolan, är helt utmattad, det har varit en lång skoldag, men dock inte många lektioner. Började 20 över 10 med film- och tvproduktion, sedan hade jag lunchrast från 11 till 1 eftersom jag har valt bort animering som börjar 12. Tog engelska 7 istället för animering, jag är en människa som inte KAN rita, haha! Men det är ganska drygt med massa håltimmar idag, aja hellre håltimmar än animation! Passade ändå på och kollade på Vampire Diaries, åååh det är så spännande! 
 
Idag ska jag bara ta det lugnt och göra ingenting, fortsätta kolla på Vampire Diaries och mysa. Det blir förmodligen lite övningskörning också eftersom att jag inte gjorde det igår, kommer inte ha så mycket tid med det nästa vecka. Mycket som händer! Min älskade syster kommer hem på tisdag efter 1 månad (!!!) i Staterna, det ska bli jätteroligt att se henne igen. Men tack vare sociala medier har jag ändå kunnat följa med på hennes resa, hehe! En annan person som kommer på tisdag också är mammas kusin Elizabeth, träffade henne för första gången förra året i Kanada. Jisses vad jag har saknat henne, det ska bli sååå kul att få träffa henne igen! Hon ska stanna här en vecka så hon är även med och firar mig på lördag när det är ett kalas här med massa vänner, åh jag är så upprymd, hihi! En rolig vecka på ingång =)
 
Nej, nu ska jag kolla på Vampire Diaries, hörs förmodligen senare! Puss ♥
 
Bara 9 dagar kvar!!!