/ Life of Sofie /

Tisdag 31 December 13| Gott nytt år!!

God eftermiddag alla. Får slänga ihop ett inlägg snabbt, mycket som behövs göras. Sitter fortfarande i mina mjukisbyxor och helt osminkad, plus att min mamma ropar på mig hela tiden om att hon behöver hjälp, hur ska detta gå?!?!! Hur går det för er? Vissa som krökar redan nu haha? 
 
Jag ska äta middag hemma, skulle egentligen ätit hos Emma med några kompisar men ville fira med familjen också så väljer att äta här och umgås med familjen och våra gäster i några timmar innan jag drar dit. Samt att det är så god mat här hemma som man helt enkelt inte kan missa, haha. Men maten tar tid och plus att all mat vi gör, gör vi verkligen från grund och botten. Ibland undrar jag inte varför mamma blev någon slags krögare, gör så otroligt god mat! 
 
Jag ska strax byta om till min nyårsoutfit som jag slängde ihop, men tro mig, det blev riktigt snyggt men rätt enkelt, så typiskt mig, haha. Nästa år ska jag bannemig slå på stort och köpa den glittrigaste nyårsoutfiten världen någonsin har skådat! Kanske slänger upp någon outfit bild senare, år och dar sen det hände! 
 
Men nu kan jag inte skriva så mycket mer, hoppas ni får en riktigt nyårsafton allihopa, var försiktiga. Det är mycket som händer på nyår så var extra försiktiga ikväll, man kan aldrig vara för försiktig! Utbyt kramar och pussar ikväll, men se till att inte få herpes, HAHA! Ha det bra allesammans, puss ♥
 
Jag förra nyår då min syster gjorde mitt smink, hon är så otroligt duktig. Men ikväll blir det jag som står för smink och hår, må Gudarna vara på min sida!