/ Life of Sofie /

Torsdag 28 Februari 13| Lov är bäst

Hej töntar! Kom precis hem från Väsby, var där med Bella för att köpa två presenter och jag hittade båda, score! Så nu har vi köpt en födelsedagspresent till Barbara som har sin fest på lördag och sen har jag köpt en födelsedagspresent till min mamma som fyller år på tisdag men jag tror att jag ska köpa en till present till henne i helgen, vi får se! Men det är skönt att det är fixat nu, får alltid panik inför paketköp! 
 
Igår så var jag och handlade hela dagen med mamma, pappa och Bella. Vi var i Barkarby och gjorde lite ärenden. Köpte två hyllor till min garderob så jag får plats med lite mer kläder, vi skulle även köpa galgar men det hann vi inte med, tusan.. Måste hitta galgar och köpa en ny tavla till mitt rum sen är det klart, eller min mamma vill att jag ska köpa en sänggavel men det vill inte jag ha. Haha morsan inreder MITT rum.. Aja, på kvällen hände det inte så mycket. Jag och Bella promenerade till Coop för att hon skulle köpa en tårta till sin mamma som fyller år idag, grattis kära Josephine ♥ När vi kom tillbaka hit så slogs vi bara och sen sov vi, haha! 
 
 Nu ska jag städa lite i mitt rum och sedan dra ut och träffa Amanda! Ska bli jättemysigt, vi båda har lite skitsnack att dela med oss av ;-) När jag kommer hem måste jag göra klart en svenska uppgift fast det inte är särskilt lockande. Ikväll får vi se vad som händer, ska nog samlas ett gäng brudar, mys! Skriver senare, puss sötisar ♥
 
Bildbrist..
#1 / / Nordic Design Hub:

Vid bildbrist går det bra att besöka oss för lite inspiration! :-)