/ Inköp /

Lite shopping

Jättefin vinröd pleplum topp från Vero Moda. Mina bilder blir usla, jag har sagt det 8748736463 gånger men säger det igen, orkar inte vara kreativ och fixa värsta grymma bilderna, haha.. Men den är tusen gånger finare i verkligheten och det kan mina vänner intyga! =)
Söt grå pleplum topp från BikBok, väldigt enkel så man kan lätt piffa upp det med ett stort halsband, me LIKE!
Väldigt enkel svart kortklänning från H&M. Har i princip bärt den varje dag sen jag kom hem från Malmö, en favorit i garderoben!
Den här fick jag faktiskt från Claudia förra veckan, min lilla älskling! Bar den nyår 2011-2012 och varit förälskad i den sen dess och Claudia bar den aldrig så hon gav den till mig, så snällt! Den har också blivit en stor favorit i garderoben, tur att den kommer till anvädning hos mig =)