/ Life of Sofie /

Lördag 30 Mars 13| Påskafton!

Glad påsk babes! Fått något påskägg än? Jag har inte fått det men tror jag får det lite senare, ska bli kul att se vad det innehåller, min mamma är ganska kreativ hehe! Jag däremot ska inte ge iväg något påskägg fast jag vill, jag tycker det är så gulligt och omtänksamt att ge iväg men i år har jag inte hunnit, nästa år är det spikat! Då är jag påskhare till min familj och vänner ;-)
 
Vad gjorde ni igår då? Jag tog det lugnt och kollade på Gossip Girl, ligger på avsnitt 22 på säsong 5 nu så jag börjar närma mig slutet på säsong 5! Tydligen är det bara 10 avsnitt på säsong 6, vad i helvete!??!?!!?!? Det är ju snart slut, jag vill inte inse det! =( Vad ska jag göra med mitt liv sen haha!?!?! Får hitta en ny serie så jag inte behöver tänka på GG, någon som har något tips? 
 
Men senare på kvällen drog i alla fall jag, Bella och Daniela till Olivia. Olivia bor verkligen mitt ute i ingenstans!!! Busschauffören hittade nästan inte ens ut dit, haha! Men vi kom fram i alla fall mitt bland alla åkrar och ängar, haha! Det fanns inte ens gatulyktor så det var jättemörkt och vi alla var rädda, haha!! 
 
Vi hade jättemysigt, vi kollade på Let's Dance och käkade godis. Snackade om allt och inget. Senare spelade vi även lite Buzz med hennes småsyskon, jag vann, JAG ÄR BÄST!! Jag har känt Olivias småsykon sen de var små och jösses vad stora de har blivit och jag har blivit en gammal tant =( Haha!! 
 
Juste, hände en rolig sak igår när vi skulle vänta på bussen. Eftersom det i princip aldrig går några bussar till där Olivia bor och definitivt inte på kvällen så var vi tvungna att beställa en buss två timmar i förväg så vi beställde en buss vid 23.14. Vi stod där och väntade men det kom aldrig någon så vi ringde till trafikledningen och sa att vi stod där och väntade, då sa mannen på telefonen att han kommer snart och sen var det inget mer med det. Sen så ringde han upp mig och frågade vart vi stod och så förklarade jag allt. Sedan berättade jag att Bellas pappa hade beställt bussen till oss (Bellas pappa sitter i trafikstyrelseledningen) och då frågade han om jag var hans dotter så jag började spela med (spelade egentligen ingen roll, Bella var ju ändå där så det var inte direkt att jag ljög!) och då blev han typ jättenervös och sa att de skickade en personbil och att det skulle gå mycket fortare. Så kom bilen och de skjutsade hem mig och Bella ända fram till dörren, haha värsta lyxen!! Vi får köra med det igen Bella, tur att din pappa är boss haha!! 
 
Aja idag är det som sagt påskafton så ska stanna hemma och mysa med familjen, ska bli skönt! Skriver kanske senare sötisar, annars ha en bra påsk, puss! ♥
 
Min syster köpte med sig de bästa flingorna från USA!!! 
Haha Daniela dissade oss för att gå ut och klubba igår, så vi bestämde oss för att driva lite med henne, så roliga vi är!!