/ Inköp /

Shopping på senaste tiden

Mössa med pälsboll från SALT, 500 kr.
Keps från Intersport, 150 kr. Kommer ihåg hur sur min mamma blev när jag köpte den här kepsen, hon höll upp den där och min andra keps och fråga vad skillnaden var? Så vände jag på den nya och sa: "DET FINNS FAKTISKT ETT HÅL HÄR!!!". Jag måste nog ha världens torraste humor men jag satt och asgarva efter det, haha. 
Min nya favorittröja!! Från BikBok, 250 kr.
Nya PLENTY byxor från SALT, 400 kr styck.
Denna fick jag faktiskt från min mammas kusin men lägger upp den här ändå! Från BikBok, 300 kr. 
Köpte detta urgulliga linne från Cornelia då hon endast använt den en gång. Från Hollister, jag fick den för 50 kr, kaaaaap!! 
Linne med tunna band, mitt nya favorit linne, så fin modell, tyg och färg! Från H&M - 300 kr. 
Lång grå baskofta. Vero Moda - 200 kr.