/ Girlcrush /

Girlcrush! Dagens girlcrush - Emilia Clarke

Jag har gjort en ny kategori - Girlcrush! En kategori som handlar om vackra och fina tjejer! Klart man ska uppmärksamma dem också och inte bara killar, eller hur?! GIRLPOWER! Jag har tänkt på detta länge och tycker det verkar ganska roligt, sedan är det något nytt här i bloggen också och det verkar skoj. Måste bryta av lite och få liv i bloggen! 
 
Så vi börjar med en fin tjej redan nu! Många kanske inte vet vem Emilia Clarke är, men jag är rätt säker på att många vet vem Khaleesi i Game of Thrones är? Ända sen första avsnittet hon var med i så blev jag så förbluffad över hennes skönhet, hon är så otroligt fin. Att vara naturlig och fortfarande enastående vacker är det inte alla tjejer som kan, men Emilia har så fina drag och ser fortfarande riktigt bra ut utan all spackel. Vem håller med mig??? Om jag har några manliga läsare, njuuuut haha! 
 
 
#1 / / C-J:

Helt rätt att uppmärksamma fina tjejer! Men är inte girlcrush mer än att man bara tycker en tjej är fin? Typ att man är allt mellan lite småkär och kär?