/ Life of Sofie /

Tisdag 29 April 14| 1 skoldag kvar innan långhelg!

Hej allesammans. Min mamma stormade precis mitt rum och sa åt mig att hålla tyst, har suttit med mina hörlurar på och sökt upp lyrics till låtar och sjungit med, med all kraft jag har, haha. Så hon tyckte inte det lät särskilt bra samt att jag överröstade henne och min systers konversation, haha woooops!! 
 
Aja! Idag hade jag skola, vad annars? Hade naturkunskap på morgonen där vi började med ett nytt ämne som vi ska ha fram tills vi slutar, nämligen sexualkunskap! Alla blev plötsligt väldigt lyhörda, haha! Sedan var det medieproduktion där vi fick arbeta på valfri plats och då såg jag att det nyaste Game of Thrones avsnittet hade kommit ut så jag skrek bokstavligen av glädje och sköt iväg plugget en stund så jag kunde kolla! DET ÄR SÅÅÅÅÅ BRA!!! Är bara ledsen att jag var så ivrig att se det fort, så nu måste jag vänta en hel vecka innan jag kan se ett nytt =( 
 
Efter skolan så åkte jag och Emma till Kista, hon shoppade och jag tittade på. Det gjorde ont i hjärtat, haha! JAG VILL OCKSÅ SHOPPA!!! Jag är så himla fattig just nu, det är synd om mig. Plus att jag är skyldig min pappa 3200 kr, man kan säga att jag ligger back. Så fort jag får en stor summa pengar ska jag ge honom sina pengar som jag varit skyldig honom i 2 månader nu, fy vad jag hatar skulder, jag vill spy!!!! 
 
Imorgon har vi mösspåtagning i skolan, vi ska först grilla och sedan håller rektorn tal för att därefter ska vi alla 95:or ha den traditionella barrundan och på kvällen är det fest på den lokala nattklubben, tjohoo haha! Om jag inte hade haft mösspåtagning hade jag förmodligen spenderat min Valborg i Uppsala, är glad att jag har en anledning nu till att inte fira Valborg i Uppsala, det är så uttjatat! Jag är i alla fall jätteexalterad över att ha mösspåtagning och att jag får bära min mössa för första gången! Nästa gång jag bär den är på min student, tiden går så fort!!!!! 
 
Hörs senare, puss ♥
 
Bildbrist men ungefär så här ser jag ut nu, väldigt glad över den kommande långhelgen!!