/ Life of Sofie /

Fredag 29 Augusti 14| Återförening med klassen!

Hej allesammans. Alltsåååå jisses ni kan inte ana hur utmattad jag är! Har gjort rent badrummet här uppe utvändigt och invändigt, jag vill nästan inte gå in där för att det är så rent, haha! Förstår dock inte hur jag fick energin att göra det direkt efter skolan? Tror lite några av ADHD-symptomena smyger in, haha. Gjorde även rent trappan som blir full av hår (hundjäkeln!!!) direkt efter en dag. 
 
Så detta är vad jag gjort idag! Har som sagt haft skola och städat otroligt mycket. Nu sitter jag här och ska strax hoppa in i duschen, måste bli fräsch inför ikväll. Ikväll ska vi samlas hos Cornelia, några från gamla klassen. Tyvärr kan inte alla komma men jag kommer ha superkul ikväll ändå. Vi ska grilla men vi får se hur det blir i det här vädret, fungerar nog ändå. Sen kommer vi väl spela kubb, sitta och prata om allt och mysa! Ser fram emot det =) 
 
Hoppas ni också har en toppen fredag, oavsett vad ni gör. Hörs senare, puss ♥
 
Har ramat upp studentfotot på väggen, så detta är en bild på fotot, dvs varför kvaliten suger, haha! ITE11 in my ♥