/ Life of Sofie /

Lördag 30 Augusti 14| Toppen kväll!

Hej allesammans. Försöker slita mig loss från modesajter och att inte klicka hem något när jag inte har några pengar. Det är farligt när vissa fina saker är på rea, då måste man verkligen stå emot och kämpa emot sig själv för att inte göra något dumt, haha. 
 
Annars, gårkvällen var toppen och motsvarade mina förväntningar. Vi grillade, skrattade och hade riktigt kul. Världens bästa klass, trots att vi varit ifrån varandra ett tag är allt likadant när man ses igen, så det ska vara! Blev en väldigt sen kväll också, skjutsade hem Carlos, Robert och Sebastian vid halv 3 och då var jag jättetrött men jag kunde inte motstå att se finalen av säsong 1 på Homeland. Fast den var lite längre än de vanliga avsnittena så såg klart på den imorse. Av alla andra serier jag sett så var inte den här finalen särskilt bra, hoppas att nästa är bättre! Men annars är serien som sagt sjukt bra! 
 
Idag har jag ingen aning om vad som händer, ska nog fortsätta städa medan jag är manisk kring det, haha. Morsan uppskattar det nog i alla fall! På tal om mamsen, så ringde hon mig igår och bad mig hjälpa henne och hennes kusin som var vilse i Holland, haha sjukt kul! 
 
Vi hörs senare, puss! ♥
 
Grillmästarna! 
Bästa Ramazan! 
Tog kort på Sebastian eftersom jag tyckte han tog mycket mat, hehe killar I guess! 
Finner inga ord för Robert, haha!!
Bromance! 
Killarna pysslar om Cornelia och sjunger för henne så att hon somnar, haha så jävla bäst!!