/ Inköp /

Julklappar

Tre olika bilder på min fina väska jag fick i julklapp från päronen, har alltid svårt att välja den "finaste" så fick välja de jag tyckte var bäst och en med filter. Detta är i alla fall Michael Kors Hamilton i den största storleken och jag fullkomligt älskar den. Har velat ha en svart väska i evigheter, har inte en enda! Men i basfärger som typ mörkblå och brun, men min standard färg är svart så nu fick jag äntligen en! Är jätteglad över den och väldigt tacksam. Vi skulle ju stå över våra julklappar i år eftersom vi kanske ska på resa och det är fortfarande inte bestämt än, men om vi ska så får jag stå för skönheten själv, men det är lugnt, åker hellre på resa! Men nu, tack mor & far för min fina julklapp =)
Julklapp från brorsan! Har velat ha detta passfodral i evigheter och har haft mina chanser men alltid tyckt att det är irriterande att lägga 500 kr på ett passfodral haha, men nu fick jag den äntligen! Woop woop!!
 
Fick lite pengar från släkt och även choklad, så bra julklappar ändå när jag inte trodde jag skulle få en endaste efter väskan, glad Sofie! =) Fick ni också bra julklappar och är ni nöjda??