/ Life of Sofie /

Onsdag 31 Januari 14| Nyårsafton!

Hallå hallå allesammans. Stressade inför ikväll? Mycket att göra? Tror nog varenda svensk i detta land känner detta stress nu, tur är man inte ensam om det! Jag klev precis ur duschen, mycket att göra inför ikväll. Men jag är rätt förberedd i alla fall! Lite saker till, fast först ett blogginlägg ;-) 
 
Dessa dagar har jag tagit det lugnt, umgåtts med mina kompisar och tagit igen lite tid och skvaller om vad som hänt i orten medan jag varit borta haha! Sedan försökt lista ut vad som händer ikväll och saker att fixa inför ikväll. Jag är fortfarande lite osäker på vad som händer ikväll men har ett litet humm om det, förhoppningsvis blir det bra annars deckar jag framför någon film, fabulöst liv haha! Äsch, det löser sig, det gör det alltid! Vad ska ni göra? Ses vi kanske i stan?? Det är ett av alternativen, festa inne i stan, får se hur det är! 
 
Nej, nu måste jag börja röra på mig. Ska försöka skriva ett till inlägg om året, försöka summera ihop det. Årsresumeen har jag tröttnat på, får så jäkla ont i huvudet och rumpan för den delen, haha. Man måste spendera flera timmar och ork framför datan, nej tack! 
 
Jag önskar er en fin nyårsafton och att ni får dela den med folk ni tycker om och att ert år avslutas på ett bra sätt! Var försiktiga också, finns många fyllon ikväll som inte riktigt har kontroll över sig och kanske gör något dumt, akta er! Jag ska vara försiktig! Puss! ♥
 
Emma och jag förra nyår! Jag drack i princip ingenting förra nyår eftersom jag var helt skadad från juldagen då jag hade haft min första hemska fylla och spytt som en galning när jag kom hem, glömmer aldrig, fyfan!!!!