/ Life of Sofie /

Fredag 28 Februari 14| Mars imorgon!

God förmiddag allesammans, kom precis ut ur duschen. Det behövdes verkligen! Sov hos Bella och imorse så hade jag, Bella, Alexandra och Ida värsta danspasset. Först käkade vi en stor frukost som Bella och Alexandra hade gjort medan jag sov, de hade t.o.m hunnit med en promenad, haha wtf?! Jättegulligt! Efter frukosten så satt vi i Bellas rum och sjöng till en massa gamla låtar, gjorde massa kullerbyttor i Bellas säng och bara fakkade ur, haha. Galen morgon! Bellas mamma fyller även år idag så vi dansade för henne och satte på massa libanesisk musik, som sagt, vi hade kul! 
 
Igår var jag med Stina, Jennifer och Amanda, vi var och käkade, mums. Efter det hämtade jag min syster och mamma på jobbet, råkade vara 25 minuter försenad, tveksamt om jag får låna bilen igen, haha. Senare så åkte jag till Jennifer där hon, Amanda, Stina och Theresa var. Vi myste och kollade på Top Model, skön kväll. Åkte förbi Bella sen så åkte vi på en tur, när jag skulle släppa av henne hittade jag inte min mobil, bilen hade ätit upp mobilen (internt), haha det var kul. Vi bestämde oss sen spontant att jag skulle sova hos henne så vi åkte till mig och lämnade bilen för att sedan vandra hem till henne där vi sov, bra dag igår! 
 
Nu ska jag kolla på OTH och sedan träffa Emma, sist vi sågs var när vi kom hem från London, gått några dagar nu, behöver min Emma-dos, hihi. Vi ska äta tacos och fixa oss ihop, ikväll ska vi se på Björn Rosenström, ska sedan skriva om det senare, kul. Har tack och lov inte ansvaret idag att fixa bilder, puuuh! 
 
Skriver senare, puss ♥
 
Haha sköna människor!
Mumsig frukost!