/ Life of Sofie /

Fredag 31 Januari 14| WEEKEND WEEKEND WEEKEND

Hej raringar. Sitter på min lunchrast nu och väntar på att få börja min historia, väntar på bättre tider, haha. Hade verkligen ingen lust igår eller idag att gå till skolan, men men så är livet. Man får göra saker man inte alltid vill och plus så behövde jag lite hjälp på min historia uppsats om Jimi Hendrix så var verkligen tvungen att gå till skolan idag, haha. 
 
Igår städade jag rummet och umgicks med Bella, orkade inte plugga igår heller, haha. Men i helgen måste jag verkligen plugga, ska göra en läxa i historia och börja med min sista uppgift i psykologi som ska vara inne 11 februari och den här gången ska jag fan lämna in den i tid!!!! 
 
Idag slutar jag 4 och när jag kommer hem ska jag städa mitt rum och sedan börja fixa mig lite. Idag blir vår familjeväns son 10 år och de har ordnat ett stort kalas för honom, så det ska bli kul. Resten av kvällen ska jag bara chilla och se till att vara uppe sent så jag blir på plugghumör, pluggar alltid så bra på natten, hehe störd.
 
Hörs senare, ha en bra helg sötizaaar. Puss ♥
 
Fick smaka på den här chokladkakan igår av en kompis, hade jättehöga förväntningar men den var inte så god som jag trodde, fail. GE OSS TILLBAKA MARABOU AMIGO MARABOU!!!!