/ Life of Sofie /

Onsdag 30 Juli 14| Första jobbdagen avklarad!

Hej allesammans. Har tappat greppet om dygnet, vet inte riktigt varför, men klockan känns som att den är 8 på kvällen och inte 3 på dagen, lite knäppt! Kanske beror det på att idag har det varit lite mörkare ute än vad det varit de andra dagarna, eller så är jag trött och läntar till sängen, haha! 
 
Idag hade jag min första arbetsdag. Ingen jobbig dag precis, haha. Vi möttes klockan 9 och då hade vi ett informationsmöte, sedan hade vi 5-kamp där vi delades in i 4 lag. Kände ingen i min grupp men alla var härliga, vi kom dock sist, haha! Sedan grillade vi hamburgare och avrundade dagen med ett till informationsmöte. Mitt jobb är riktigt bra, känns som att det kommer gå fort när vi kommer ha så kul! 
 
När jag slutade så spöregnade det och jag hade cyklat dit på morgonen i min VITA (!!!!) klänning så det var bara att hålla tyst och sätta sig på cykeln och cykla hem. Kom hem genomblöt och genomskinlig, haha. Nu har jag duschat av mig smutsen och är torr och ren! 
 
Skriver senare, puss ♥
 
Badade älsklingen igår!
Grillar lite hamburgare!
Sami som jag gått med sen 7:an!
Maaat!